זעזוע • בתקופת שמעון פרס: מאות אנשים אכלו בשר פיגולים בבית הנשיא

דוד לזר 3 Comment on זעזוע • בתקופת שמעון פרס: מאות אנשים אכלו בשר פיגולים בבית הנשיא
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשר טריפה הוגש למאות אנשים בבית הנשיא ביום העצמאות ה־64 בימי הנשיא שמעון פרס בשנת 2012, לרבות במהלך טקס חיילים מצטיינים. כך נטען בכתב אישום שהוגש בבית משפט השלום בירושלים כנגד דגנית אבידור מיסטריאל מהרצליה, בעלת חברת הקייטרינג "פרי הארץ קולינריה".

הפרשה החלה כאשר בבוקר יום העצמאות, במהלך קבלת הפנים של החיילים המצטיינים, הבחין שף בחברה כי בשר הפרגיות התקלקל, ויצא מירושלים לכיוון קיבוץ גבעת חיים כדי לקנות בשר חלופי.

זמן קצר לפני שהגיע אל אזור אבו גוש, התקשרה הנאשמת אל השף ואמרה לו שיביא בשר פרגיות חדש מאבו גוש. השף רכש 80 ק"ג של בשר פרגיות טרף מאיטליז באבו גוש, שאינו מחזיק בתעודת כשרות. הבשר הוכן במטבחי בית הנשיא והוגש במהלך האירוע.

התובעת, עו"ד אפרת פילזר־ביזמן מפרקליטות מחוז ירושלים, מייחסת לנאשמת עבירות של קבלת דבר במירמה בנסיבות מחמירות, איסור הונאה בבית אוכל ושיבוש מהלכי משפט. החקירה בפרשה זו נוהלה על ידי המחלקה להונאה בכשרות של הרבנות הראשית לישראל ומפלג הונאה במשטרה במחוז ירושלים.

כתב האישום מתפרסם לראשונה בעיתון 'ישראל היום' – שעל פיו עולה כי כאשר הנאשמת נשאלה למקור הבשר, היא ניסתה להסתיר את מעשיה באמצעות תיאום גרסאות וניסיון ליצור מצג שווא.



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    ממש מזעזע???, הרבה הרבה יותר מזעזע זה לראות איך כמעט כל הציבור החרדי והדתי לא נחלצים ברבבותיו להציל בית כנסת של קהילה בישראל מציפורני מלכות ומלכת הבג"צ , שרומסת גם את כבוד הרב הראשי לישראל ברגל גסה, "ויסמניו" בממשלה שמשתלחים בציבור המתפללים , זה אותו ציבור שיודע לארגן הפגנות במאות אלפים ולבוא ללוויות של גדולי ישראל במספרים עצומים, ועל חילול השם כזה מתי מעט נלחמים?פלג פלג לעצמו,קהילה קהילה לעצמה וכל אחד אומר שלום עלייך נפשי. האם אין פה לא תעמוד על דם רעיך, כאשר מתוך ייאוש של אנשים שהופקרו לנפשם יכול המצב להתדרדר לאלימות קשה ולשפיכות דמים שלהם ושל המפנים? אם עם ישראל יגיע במאות אלפים לפחות וישים שכפ"ץ אנושי על המקום ללא אלימות – זה יימנע!!! כך היה יכול להיות גם בגוש קטיף ובכל מקום אחר ביהודה ובשומרון שאותו הפקרנו. וכבר נכתב במגילת אסתר "כי אם החרש תחרישי בעת הזאת רווח והצלה יעמוד ליהודים ממקום אחר ואת ובית אביך…" ובשופטים "בימים ההם אין מלך בישראל איש הישר בעיניו יעשה " כל מי שיכול לארגן תנועה עממית כזאת יבורך.

  2. 2

    בס"ד
    ברצוני לכתוב שעוד נשמע על הרבה הרבה דברים על שמעון פרס, וזה יהיה רק לאחר 120 שנה שלו, תבררו היטב מה קרה לעופרה חזה מדוע היא נפטרה ותראו ששמעון פרס גם קשור לכך, ויש עוד המון המון דברים שנשמע עליו
    פשוט הוא אחד החלאות ביותר בישראל במשך כל הקדנציות בממשלה ובישראל

  3. 1

    הצגת הדברים לא הוגנת. אין שום קשר לשמעון פרס בסיפור הזה. ברור שלא היה לו מושג לגבי העניין